diumenge, 2 de setembre del 2012

LA RUTA PERFECTE...O QUASI PERFECTE

Ja fa unes sortides que gaudim d'uns corriols i d'unes trialeres fantàstiques, el repte era aconseguir lligar-les i aconseguir la ruta perfecta.

No se encara perquè, però avui érem al poli de Premià un fotimer de Ciclopatas, de fet, només han faltat dos que a última hora s'han esborrat, un per cagalera (Joax) i l'altre (Opelat) no sabem perquè, dons encara no saben que s'han perdut!!!

A les 8 al lloc de sortida, Racing-bcn, Quique-72, Adolfo-ktm, Kiler-bike, La Bamba negra, Lapiero, Vnessier, Batxi, R1 2003 i el Norris, a més se'ns ha afegit el Jvalencia que ja ha sortit alguna vegada amb nosaltres.

Després de salutacions i altres mandangues sortim direcció a Cabrils per la Poma i........mi te'ls, els del BTT Premià de Dalt.....mes salutacions i que se'ns afegeixen a la sortida en Xavi, Miquel, l'altre Xavi i el Bomba.
Crec que es el dia que més bikers hem sortit junts, semblava una pedalada......

Vinga dons, ja hi som tots i cap a Cabrils. Comencem la pujada per l'interior de la mútua i.....que passa? ja s'han despenjat alguns!! ah, es la Bamba que amb tanta inactivitat bisicletera ha perdut la forma i s'ho pren en calma. Hi han alguns que l'animen i l'hi fan costat.

Seguim pujant fins dalt el gr, un cop reagrupats comencem amb els corriols, creuem la cadena, baixem uns mica, trialera de la bruixa.2, arribem a la bruja i la pugem fins la pista altre cop.

Seguim la pista cap a Òrrius i girem a l'esquerra per fer la trialera de la casa "versión extendida". Com que som molts, a cada cruïlla hem d'anar esperant a la penya no sigui que es perdi algun membre.

Un cop reagrupats a dalt de la trialera, allà on l'antena, seguim, ara per pista direcció a Sant Bartomeu. Al desviament, la Bamba i el Kiler que ens deixen, un (la Bamba) perquè ja en té prou i l'altre (el Kiler) perquè compromisos familiars el fan baixar abans d'hora (que estrany).

Passem el "charco" i una mica més endavant girem a l'esquerra per aquell corriol de pujada que cerca el gr, passem el gr i seguim pel corriol per anar a buscar la pista que puja a l'Antena de Cèllecs. No arribem a dalt, perquè girem a l'esquerra per fer la trialera de baixada.

Un cop a la pista, mentre anem esperant, arriben dos pagesots amb una furgoneta demanat si sabíem de fonts, quin riure, quins personatges més entranyables, anaven discutint entre Ells i ens hem fet un fart de riure de collons jajajajaja...

Arribem a la trialera dels taulons, sembla que l'hi diuen la de la "bisabuela" m'han dit avui, i tercera baixa, el Bomba que ja fa estona que va patint que diu que torna cap a casa. Vinga dons cap avall que fa baixada.....
Es molt llarga i  molt divertida. Ja tornem a ser a baix de tot i continuem cap la pedre de les Orenetes, però tot per corriols. Just abans d'aquests corriols mengem la barreta de rigor que alguns tenen gana. Dons això, per corriols molt ràpids arribem a les Orenetes, girem a la dreta i comencem a pujar una mica per pista una mica per corriol fins a arribar a un altre trialera que ens porta a una zona obaga prop de la pedra de l'elefant.
Un altre baixa, en Miquel, també decideix tornar, massa kms.

Creuem la carretera i seguim per un altre corriol macu, macu, macu i arribem a la pista que va cap la Roca del Vallés, però pista no!!!!, que som Ciclopatas, corriols i trialeres entre elles la de les creus ens porten a la Roca del Vallés, on a la plaça de l'ajuntament, omplim bidons, mengem barretes i gels i alguns truquen a les dones informant que arribaran tard jejeje, algú dormirà al sofà avui.

Molts es pensen que ja tornem....il·lusos!!! sortim per la carretera i agafem el corriol tant guapo de la Prehistòrica, ja que tinc la intenció d'intentar pujar la trialera dels tobogans...... Un cop quasi la carretera, veig un corriol a la dreta i decidim pujar, per veure si ens apropa a la trialera dels tobogans, i si que ens hi ha dut, però hem hagut de fer uns rampots de categoria extra, i amb el final de la trialera, que també puja de colló, esbufegàvem de valent.

Continuem pujant, per on hem vingut, trialera de pujada fins la pista i trialera fins a Sant Bartomeu. Aquí, el Racing ens deixa que te un dinar familiar, els altres esperem als "rezagados" i seguim, aquest cop per pista fins la Roca d'en Toni per anar a fer la baixada per la trialera del cactus.

Tornem com sempre per la Poma fins a Premià.

3:42 h.
51 Km.
1.285 metres desnivell

PD. no la podem catalogar com a sortida perfecta perquè no hem fet el Dragon Khan, s'ens ha fet tard, però si que es cert que ha tingut gran aceptació per part de tothom.

INCIDÈNCIES. dues caigudes sense reportatge gràfic, el Vnessier i el Racing han anat per terra jejeje no només caig Jo

BY NORRIS

1. Xavi Ruiz (BTT Premià de Dalt)3 de setembre del 2012, a les 23:58

Doncs res, la propera vegada podem fer la RUTA PERFECTE EXTENDED VERSION que inclogui la Dragon Khan , sobre tot aviseu-me!!
    La veritat és que m'ho vaig passar de conya, allò va ser un autèntic festival de corriols a quin més bo i em va servir per confirmar que per mi la bici de muntanya és el millor esport del mon!
    Bona companyia i molt bon rotllo com sempre que hem sortit amb vosaltres, així que esperem compartir molt més kilòmetres sovint.